Foren Spam Quels sont vos jeux pr...
abramminkom vor 4 Tagen
Salut tout le monde, petite question par curiosité : quels sont les jeux que vous lancez le plus souvent en ce moment ? J’ai l’impression de toujours tourner sur les mêmes trucs et j’aimerais bien découvrir autre chose. Peu importe le style, je cherche surtout des jeux vraiment fun à jouer sur la durée et pas juste populaires pendant deux semaines. Si vous avez des recommandations ou des découvertes récentes, ça m’intéresse.
Cosm0naut vor 3 Tagen
Jeg er ute etter en plattform som er enkel å bruke og ikke føles komplisert eller tung. Jeg liker når alt er raskt tilgjengelig og jeg slipper å trykke meg gjennom mange menyer for å finne det jeg vil spille. Problemet mitt er at mange steder blir for rotete etter hvert, selv om de virker fine i starten. Jeg vil bare ha noe som fungerer jevnt og uten unødvendige forsinkelser. Har dere funnet noe som faktisk er enkelt og stabilt samtidig?
KortalMombat vor 3 Tagen
Enkelhet er viktig for meg også, fordi jeg orker ikke plattformer som blir rotete etter hvert. Jeg vil bare ha noe som fungerer uten at jeg må tenke for mye. Jeg prøvde igjen i dag og https://bet-on-red.no/ ga en ganske rett fram opplevelse uten mye venting mellom handlingene, og det gjorde at alt føltes litt mer naturlig å bruke enn vanlig.
Dein Beitrag
Hier könntest Du Deinen Beitrag zu diesem Thema verfassen...
...wenn Du eingeloggt wärst! Melde Dich jetzt an oder erstelle Dir einen kostenlosen Zugang.
x
Geknipst immer griffbereit!
Tip auf "+" und wähle "Zum Home-Bildschirm"